fbpx

UPPTÄCK RIVALS VÄRLD

Tillbaka

Biljettfrågor, tillgänglighet och service

Visa / dölj alla

Nej. Rival har varken tillgång till biljetter eller biljettsystem.
Vi säljer inte biljetter och vi kan inte hjälpa till med byte av biljetter.

Vi hoppas att denna guide skall vara till hjälp när du har frågor kring biljetter till föreställningar. Vi kan inte hjälpa till även om Du ringer Rivals växel eller kontaktar någon enskild person på Rival.

Vänd dig alltid till biljettföretaget, de har mycket bra information på sina hemsidor samt korrekta hänvisningar. Information hittar du på biljetten. Vi betonar vikten av att Du alltid köper biljetter via det biljettföretag som produktionsbolaget har anlitat.

Har du tappat din biljett? Hittar den inte i mobilen? Har blivit sjuk? Läs mer i denna guide.

Tillgänglighet (klicka här för allt)

Utdrag:

Hissen från entréplanet går ner till salong parkett. Hissen går även till Cocktailbar, Bistro och Bistrobalkong. Hissen har automatisk dörröppning. RWC i entréplan. Kontakta Rival 08-545 789 00 för omedelbar assistans.

Show och föreläsningar
På parkett finns platser anpassade för gäster med funktionsvariation. Vid köp av biljetter till föreställningar och konserter så ansvarar Du själv för att kontakta inköpsstället för att erhålla en sådan plats för Dig och en medföljande. Förbokning gäller alltid.

Hörslingor – APP eller digitalt.

APP hörslinga i salongen

1. Gå till Apple App Store℠ eller Google Play™

2. Ladda ner gratisappen ”WaveCast Audio Receiver”.

3. Anslut till det öppna nätverket som heter “Hearing Hotspot” med din telefon.
4. Starta WaveCAST-appen på din telefon.
5. Välj ljudet du vill lyssna på överst i listan.

Digital hörslinga i salongen
Låna en mottagare i hotellets reception.
Sätt Din hörapparat i T eller MT läge. Hörslingan fungerar endast i dessa två lägen.
Du reglerar volymen på mottagaren. Den digitala signalen förmedlas trådlöst och fungerar oberoende av plats i salongen.

Endast biljettföretaget kan hjälpa dig. Biljettföretaget har regelverk för detta och dessa godkände du vid köp av biljetten. Leta efter rätt biljettföretag här 

Frågan kan endast besvaras av biljettföretaget. Biljettföretaget har regelverk för detta och dessa godkände du vid köp av biljetten. Hitta rätt biljettföretag här.

Endast biljettföretaget kan hjälpa dig. Biljettföretaget har rutiner för detta och de kan bistå dig. Hitta rätt biljettföretag här.

Om det inte finns några biljetter att köpa på den biljettsajt som produktionsbolaget valt så råder vi dig att inte köpa andra-hands-biljetter från någon annan sajt.
Det varierar om produktionsbolagen säljer “ej uthämtade eller återlämnade biljetter” på Rival innan en föreställning. Enda sättet att ta reda på det är att du kommer till Rival en timme innan föreställning.

Vad trevligt! Då kan ni som biljettinnehavare boka hotellrum med rabatt s.k “Plåtägarens pris”. Klicka här och läs mer.

Från mitten av oktober fram till början av april så har vi en bemannad garderob.  Betalning sker med swish eller kort ( kontantfritt ).

Vill du ha unika erbjudanden och nyheter?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

Klicka för att anmäla dig
Powered by Frankly Media